Killar.

Kan bli så arg på killar ibland. Sven som jag har dejtat lite från och till och säkert skrivit om innan. Han har sårat mig igen :( Förra tisdagen den 14 april så sa han upp kontakten med mig. Han sov här på natten och var hur go och mysig som helst. Och Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Går att prata om verkligen allt med honom. Jag som annars är väldigt blyg brukar ha svårt med det. Kan ha svårt även att prata med mina två närmaste vänner när de undrar något. Men med honom så är det så naturligt, känns inge konstigt att prata om något. Utan man kan säga i stort sett vad som helst. Men sen så skickade han iaf ett sms på eftermiddagen om att det var bäst om vi sa upp kontakten för det hade känts så konstigt att sova vid mig. Men om det nu gjorde det varför sa han inget då?? Så jag skickade tillbaka om vad det var som kändes fel då fick jag bara tillbaka att det gjorde bara det. Och då skrev jag tillbaka om han inte fattade att han sårade mig när han höll på så hela tiden. Och då svarade han. Jo det är klart jag förstår men det blir bäst för mig såhär. Så jag var sjukt sårad och ledsen sen hela eftermiddagen och kvällen. Grät så fort jag berättade för någon om det. Sen så kom mina två närmsta underbara vänner hit och pratade med mig om allt som hänt, och den ena har varit med om samma sak med honom. Hon varnade mig när jag började träffa honom men då fattade man det ju inte för det hade ju inte hänt mig och han var ju så mysig. Så jag har varit väldigt piss off på honom. Och träffade honom i söndags på brorakan när det var race. Och det syntes att han störde sig på att jag var där sen så kommer han med värsta dumma frågan "Malin kan jag få låna din bil?" och jag bara skakade på huvudet. Sen så vänder han sig om mot en annan kompis och säger "tyvärr basti du fick inte låna bilen" Så dryg. Han visste nog inte hur han skulle bete sig när jag inte visade mig svag. Usch. Sen igår så skrev han igen att han inte ville ha med mig att göra och att han aldrig hade tänkt något med mig. Och att jag var helt skadad. Men man blir ju som man umgås. Så då är det hans fel om jag nu skulle vara det. Men det skulle jag inte tro för det är han som har massa problem och inte jag..

Ska lägga upp lite bilder på mig nu. En kompis ville det :)


Kommentarer
Postat av: vendela

gillar bloggen ;)

2009-04-22 @ 18:42:14
URL: http://vendellas.blogg.se/
Postat av: Sessan

<3

2011-07-16 @ 23:44:14
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0