Ja, vad ska man skriva.

Detta är inte lätt med kärlek och känslor. Har träffat en kille som jag gillar väldigt mycket, och han vet om att jag gillar honom. Men han vill inte ha något förhållande just nu för han gillar ännu sitt ex som gjorde slut med honom dagen innan nyår 2007/2008, och alla hans förhållande efter det har inte funkat. Och sen så vet han nog inte riktigt vad han ska göra. Har mycket att tänka på. Men han sa det att vi skulle vara vänner till att börja med sen får vi se vad som händer.

Och det roliga är att vi typ bodde grannar när vi var små, fast vi umgicks inte något då utan jag umgicks med några andra grannar som i sin tur var väldigt bra vänner med hans familj och de umgås ännu :) Och en som brukade vara mycket hos dem som kallas för Perra visade sig att det var Svens farbror. hehe. Och har några gemensamma vänner och intressen. Som Basti som jag skrivit om i tidigare inlägg är vän med Sven, han är till och med hos honom i Slite just nu i skrivande stund. Han känns lite som min skydds ängel med, han och Basti hade skrivit med varandra på msn härom kvällen och då hade Basti frågat Sven vad han skulle göra och då svarade Sven att han förmodligen skulle in till stan med mig en sväng och då skrev Basti tillbaka att då fick han terra mig lite med sms och sven bara, bråka inte med henne. Och Basti bara okej. Sen skickade han inget till mig på kvällen.

Men känns lite mysko eftersom jag typ dejtat hans kompis och att man sen dejtade honom ett tag. Skulle kännas lite wierd om man skulle träffas alla tre. Men det måste vi väl så småningom det med. Även fast jag och Basti inte är vänner längre. Men får väl bli det då om vi ska umgås med Sven båda två. Gör inte mig något. Har kommit över Basti.mTycker bara det är löjligt när han skriver på msn att han vet vad jag och sven gjort mm. Men är sånt man får leva med eftersom de är vänner. De kommer ju alltid prata med varandra.

Han är härlig iaf. Träffades typ varje dag ända fram tills skolan började igår. Var väl enda natten vi inte träffades. inatt var vi inne för han skulle ha mat :P Så åkte runt lite. Jag fick köra, brukar jag inte få. Han åker inte med fruntimmer  säger han :P Sist när jag körde pappas bil var han typ rädd :P Men efter jag tankat så fick jag ändå köra inatt :D

Nu har jag uppdaterat lite iaf.
Kram Malin

Kommentarer
Postat av: felizia

sv: ja jag vet men ja skrev vilken inriktning ja skulle ta isf;)

2009-01-30 @ 22:24:30
URL: http://feliziaaaaa.blogg.se/
Postat av: Sessan

Om du kollar i arkivet på månad april så ser du min tatuering baabe ;) <3

2009-02-02 @ 00:25:33
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0