I've got a tatto!!

Har väl inte hänt något speciellt med sven. Han är väldigt fram och tillbaka hela tiden. Vet inte vart man har honom alls. Men är väl så han vill ha det så han ska veta att man gillar honom och hålla en på sträckbänken men det värsta är ju att det är jobbigt som as. Men träffades i onsdags, han ringde och väckte mig kl 11. Fixade i ordning mig och körde till stan och köpte fanta till honom sen hem till honom så fixade han och Basti med min bil. De satte på skärmbreddare :P Så den ser lite fetare ut. Sen så var vi ute och gled med Bastis volvo ute i skogen bakom Svens hus. Haha. Jag flög som en vante i baksätet utan bilbälte ^^ haha. Sen efter deras sladdande så gick vi in så skulle de fixa iordning sig för att åka till Peter i fole och hålla koll på lite folk i hans studio. Så medans de är där så messar jag lite med sven om att ses igen. Men då skulle han till stan till sin brosas tjej. Sen efter en liten stund så messar han om att jag kan komma och tatuera mig och att jag kunde betala senare. För vi hade pratat om det. Men hade inga pengar. Men Peter sa att det kunde jag betala senare. Så jag skulle dit till kl 20 Så klippt och klart så fick jag låna mammas bil så jag kunde köra ut. Ingen bensin på min, och jag hade 2,49 på kontot :/ Inte bra. Men fick låna hennes även fast hon inte tyckte jag skulle tatuera mig för att jag inte hade pengar då. Men hon lyckades inte övertala mig att inte göra det utan for ut och letade upp bilden från svens bdb(han som målat den åt mig) Så printade vi ut den och ut så de fick måla stencil. Och massor av folk var det. bla Sven och Basti. Skönt att de var med. Två man känner bra iaf. Resten hade jag bara träffat någon gång. Men det gick så bra så bra. Gjorde mindre ont än jag väntat mig med :P Så bir helt klart fler Funderade redan samma kväll vad nästa skulle bli haha. Man blir beroende, haha. Och När vi kört en stund så känner Peter på min arm och bara du är ju iskall. Du har ju inte rört handen en fena sedan vi började. Du kan röra den vet du, den är inte död :P haha. Men är typ jämt iskall om mina händer så var inget ovanligt. Så ska bara fylla i den sen när den läkt. Färgen ville inte ta helt. Men den är jätte fin. är Super nöjd. Peter är jätte duktig. Får se kanske låter Sven göra nästa så han får öva =)

 
Såhär blev den M'et står för mitt sjärntecken skorpinjonen. Men även för mitt namn då jag heter Malin

Det var allt från mig denna gången. Hade så bra.


Kommentarer
Postat av: sessan

Skit snygg tatuering baabe! Saknar dig!! Lägg upp fler bilder på dig! <3

2009-04-15 @ 01:25:44
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0