Fyn fan!

Jag mår vekligen inte bra. Går runt med en fasad som ser ut som jag är glad men innerst inne mår jag verkligen piss. Vet inte vad jag ska göra med något min framtaid finns inte. Det är jobb som saknas och som jag skulle behöva, det är massa i skolan nu som jag bara inte orkar med. Jag har ingen ork längre. Är förstörd inom mig just nu. Känner mig sur och irreterad typ hela tiden på allt. Och sen så har jag några killar som skriver till mig nu och typ raggar på mig. Som jag var nere i åg igår och pratade med Jonas och då sitter han och säger att en annan tjej som kallas bea el heter det hon messar honom hela tiden och vill träffa honom och han skickar tillbaka att han inte orkar och så sitter han med mig i åg och pratar med mig. Dåmåste han ju mena något. När han skickar till den ena att han inte orkar träffas och sen undrar vad jag ska göra och vi sen träffas. Men jag vill inget med honom just nu. Känner världens motstånd mot honom. Orkar inte med något nytt med någon ny nu. Sen så har jag en annan som heter Fredrik som skrivit på lunar förut men nu fått min msn så nu skriver han lite där med. Mycket nu med allt. Inte konstigt att jag har svårt att sova på nätterna när man då tänker på all skit som håller på just nu. ÄLSKAR SVEN och vill ha honom och ingen annan just nu. Varför kan han inte bara inse det. Vi skulle kunna ha det hur bra som helst. Han gör det ju bara svårt för sig själv när han hänger efter en tjej som inte är intresserad av honom då hade det väl varit bättre med mig som faktiskt gillar honom och vill vara med honom, och verkligen älskar att umgås med honom. Det är helt underbart. Njuter när jag är med honom. Han är en skön person trots allt. Genomgo när han väl vill. Om man ändå hade fått bestämma själv vem man vill ha känslor för!! Fan vad lätt allt hade varit då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0