~Kärlek~

Känns som man snart kan ge upp om kärlek över huvudtaget. För känns bara som man bli sårad. Har dejtat två killar och blivit sårad av bägge. Vad är oddsen. Men fick kontakt med den första igen genom den andra. Så det var ju positivt. Men nu har ju den andre Sven sagt upp kontakten med mig som jag skrev i förra inlägget. Och jag har inte hört av honom sedan dess. Endast träffat honom på rakan men då har jag inte pratat med honom. Och verkar som han måste hålla koll på mig ändå. För han går in på min bdb men jämna mellanrum och speciellt om vi träffats någonstans el smsat med varandra. Då går han in och kollar om jag skrivit om honom. Men han vet inte om denna blogg så här kan jag skriva vad jag vill utan att han ser. Men samtidigt bra att han läser för då kanske han fattar vad han håller på med. Han skrev ju till mig att han fattade att han sårade mig men det tror jag fan inte han gör. Han inser inte vad han gör. Han slänger ur sig något och sen så kan han inte alltid stå för det tyvärr. Hänt många ggr. Då har vi suttit på msn och chattat el smsat med varandra sen så nästa dag så kan han säga att det inte var han utan att någon annan skulle ha suttit sig vid hans dator och skriva till just mig och veta om allt om mig och sven. Skulle inte tro det. Han vågade nog inte stå för att han kanske innerst inne kände något för en eller ville ha en. Men man vet aldig med honom han förstör så mycket för sig själv så som han håller på, och det gynnar ingen inte ens han själv. Men jag älskar honom trots allt. Och skulle han komma till mig och vela träffas så skulle jag nog inte tveka länge utan ge mig av för att träffa honom. Har redan ställt upp väldigt mycket för honom. Jag har kört honom lite hit och dit och hämtat honom när hans bil inte funkade. Han är mysig som as. Saknar honom som as. Vill bara krama honom. Han är en riktig pappa björn. Mysig som as. Ahhhhh. Varför ska han hålla på som han gör. Víll ha honom nu. Min framtid är ju med honom. Vill inte ha någon annan än honom. Man kan prata om allt med honom. Massa som man inte kan prata med andra om. Har en annan kille som raggar på mig som brukar vara nere i garaget med. Så han bruakr messa mig lite emellanåt. Och vill ses och hitta på något och känns så fel för vill inte såra honom om han nu vill något. Och sen är det en annan kille i halland som med raggar på míg. Han vill att jag ska komma till honom och massa. Ne usch. Varför kommer alla nu när jag inte vill ha någon annan än Sven?? Varför varför. Och han jag dejtade innan sven är typ sur han med nu, är väl för att sven är sur som han med blivit det. och hans flickvän med. Hon och jag hade massa kontakt förut nu svarar hon knappt :( Tråkigt, att han förstör en massa för en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0