Orken är borta

Börjar nu tröttna på det mesta. Ingen ork till något längre. Sover igenom hela dagarna typ för det finns inget bättre att göra. och Har ingen ork till något. Visst jag har lite jobb på samma företag som min pappa och min bror jobbar. Men jag orkar inte sitta framför en dator och skriva. Blir för distraherad av allt. Tänker på allt och inget. Jag måste göra något fysiskt! Menar igår så bytte jag lysen på min bil och det var hur härligt som helst. Var ute och pyssla skruva och fixa med kablarna och bara lyssna på härlig musik. Det är då jag njuter som bäst. Vill inte ha ett stilla sittandes jobb. Vill arbeta klokt! Jag skulle bli allt för rastlös av att sitta på en stol en hel dag, 8h sittande kanske 8,5h då man sitter på lunchen med! Pallar det inte.

Sen gör ju inte saken bättre att man aldrig får som man vill. Varför är typ ALLA killar bara ute efter ett engångsligg el ett KK? Fattar det inte. När typ alla tjejer vill ha ett förhållande. Eller är det bara fel killar jag träffar? Först var det Basti, hade hur mysigt som helst och kändes som ett par. Men ja sen så slog det slint på honom och hans lutade höra av sig, deppade över honom i ca 1år sen ko Sven och var intresserad och ville typ bli tillsammans med mig direkt. Men då var jag inte redo och ville känna honom bättre. Tiden gick och jag började falla för honom. Då hade ahn ändrat uppfattning och tyckte att vi fick se vart det ledde då han senaste förhållande inte funkat. Träffade honom och umgicks konstant i månader. Men sedan så helt plötligt så sa han bara upp kontakten med mig. Fick ingen förklaring eller något. Deppade över honom ett tag och tappade orken.

Träffade sedan Johan via en vän. Umgicks en del med honom och richard. Vi var på krogen. Jag och steffy som med dem hos Richard. Kört dem några ggr till krogen när Richard ännu bodde här i Väskinde, och brukade då umgås lite med dem en stund innan vi åkte. Sedan så har jag kört på Johan ganska mycket, gillar hans sällskap. Han är lite galen och kan göra lite vad som. Men så härlig. Men får inget grepp om honom, vet inte om han skulle kunna tänka sig att bli tillsammans eller om han bara vill leka nu. Så jag börjar nästan ge upp hoppet om honom med. Men samtidigt så berättar han massa om sig. Hans famlij och om hans ex och vänner. Vad kan det betyda? Jag vet då inte. Han tycker typ att vi ska bo ihop i sthl om vi får jobb där, och jag var ju på arbetsintervju där förra veckan, och då sa han i helgen att om jag fick det så kunde jag få låna han GPS i början. Han har jobb ett tag här nere nu. Och han tycker att det känns bäst att jobba på det så länge han kan. Hade varit så nice att bo med honom, för han är hur mysig som helst. Samtidigt som han kan vara väldigt dryg nu när han jobbar i veckorna. Knappt så han svarar om man försöker få tag i honom och ibland gör han det inte alls.

Som förra veckan så var det Rally splinten på speedway banan, först skulle en kompis till mig och Johan åka med mig men när jag typ var vid honom så ringde han och sa att jag inte behövde komma då han skulle åka med Johan. Fine tänkte jag så jag åkte till rallyt, när jag kommer dit ringer emma och frågar vart jag är, de var där så gick till dem. Sen när Tobbe och johan kom så skickade Tobbe att de stog vid starten. Så sen senare gick jag och Emma en sväng och kollade och passade då på att gå förbi dem. Tobbe var värsta dryg och Johan gick när vi kom?! Men när jag och Emma skulle gå så kunde Tobbe typ prata med oss. Men då gav jag fan i han och gick! Emma var inte så intresserad av rallyt så när första heatet var slut så åkte dem, och försökte då vara med Tobbe och co. Men han sa att de kanske skulle åka snart. Försökte ringa honom men han svarade inte och som kommentar på det var att han kollade på rally, men det var ju paus så ingen körde?! Eh va, hm. Så gav fan i dem igen och gick till min farbror och hans tjej istället. En stund innan så pratade jag med Natalia med, då stog tobbe bara och kollade på mig. Men sket i honom. Ville han nåt fick han komma till mig, hade ju försökt prata med honom tidigare.

FÖRSTÅR MIG INTE PÅ DESSA KILLAR! Men nu är jag iaf vän med både Basti och Sven och det känns skönt. De är härliga att umgås med. Och de kommer alltid betyda. Men det är inge mer än det längre. Var även Sven som fyllde i min tatuering i måndags. Var lite pirrigt då han inte gjort det så länge. Men det gick bra. Var en väldig pinsam tystnad nästan hela tiden bara. Och dagen efter var jag där och köpte klarglasen och vingen till min bil. De var ganska galna Han, Peter och Westba ihop. Men sååå roliga, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0