Åhhh, killar.

Hm vad ska man göra åt alla killar? Varför inte kärleken vara lite lättare ibland? Tycker den mest är jobbig, skapar massa problem ibland svartsjuka, lögner. Mycket illa. Gillar Johan ännu mer för varje dag, han är såå fin i mina ögon. Men mina vänner varnar mig för att det ska bli samma med honom som med Sven. En av mina vänner är även Johans granne, hon sa till mig att han var inget att satsa på, han var ingen pojkvän, men det måste han ha varit eftersom han haft en del flickvänner, han berättar massa saker om han själv vilket jag gillar starkt känns som man får en starkare relation till varandra, som nu i helgen när jag körde honom och hans vän till vännen, då berättade han att hans ett ex bodde granne med hans vän och att han gett henne grejer till hennes bil för 2500:- när hon fyllde år och han tyckte inte det var något konsigt när han tjänade 29000kr i månaden att ge henne det. Men sen att hon skulle dumpa honom 2 veckor efter var väl kanske inte så snällt. Han är bara så mysig. Och överaskar en med att emellanåt komma med någon gullig komplimang eller något man inte väntat sig, helt galen är han med. Han kan göra i stort sett vad som helst. 

Skulle köra honom hem från krogen för någon vecka sedan, men några av hans vänner som jag med skulle köra skulle bara plocka ut lite pengar, så han jag och en vän till honom stog och väntade på dem, och medans vi står där helt plötsligt säger Johan ba "kom hit, Malin" och jag gå emot honom, då lägger han armen om min och säger "Du är bara för söt" Hur glad blir man bara inte då när något sådant kommer helt från ingenstans :) Sen en annan gång, så hade jag varit på krogen på fredagen och var lite bakis dagen efter så softade hela dagen och kvällen, men vid kanske 21 så ringer johan och frågar om jag kan köra hem honom till hans för att han skulle byta kläder, så åkte in hämtade honom och en annan vän, och det första han säger är "Jag vet någon som var full igår, jo MALIN. Hahaha" Hörde av mig till honom natten innan och försökte få ned honom till krogen. Men sen så åkte vi iaf hem till honom, han bytte kläder sen åkte vi igen, och när vi sen åker så knäpper han upp byxorna, sen drar han ner dem bak och lutar sig utanför fönstret och moonar för folk, och vi kör ner i garaget där det är en del folk som han moonar för, sen när vi är påväg tillbaka till vännen han festade hos så säger han att "jag fick dig att le och bli på bra humör, du såg så deprimerad ut". Det var lite gulligt tyckte jag :) Härlig kille säger jag bara :) Hur mysig som helst, älskar att ligga bredvid honom i sängen och han håller om en, såå mysigt.

Allt från mig denna gång. puss på er

Kommentarer
Postat av: Sessan

Det låter som om du är kär hjärtat, antingen så lägger du korten på bordet och säger som det är. Annars så lär du ha det som det är nu och bara njuta för stunden.



SAKNAR DIG!!

2009-09-23 @ 11:45:59
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Sessan

Hjärtat, kan du skicka om din kommentar till mig, råkade radera den.. Vill ha ditt nummer oxå :)



<3

2009-09-24 @ 11:16:06
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Sessan

Naaaajs! Hm, jag har ingen tripp till gotland planerad! Men när jag väl kommer ner så skall vi nog hitta på ngt ;) <3

2009-09-29 @ 13:23:15
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Sessan

Absolut..ring mig när du är här, hur l'nge stannar du babe?

2009-09-30 @ 11:40:36
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Sessan

Auuuw gud vad roligt bebis <3 0704935304

2009-09-30 @ 23:30:36
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0