Länge sedan..

Nu var det ettt tag sedan man skrev sist. Förlåt för det. Bara varit lite mycket nu, tagit studenten och det har varit sommar. Fått en hel del nya vänner, och förlorat några, gamla vänner har kommit tillbaka. Så det har hänt en del kan man säga. Sven som jag dejtade förut och halvt var tillsammans med, har kommit över honom nu. Visst jag gillar honom nog långt inne. Och vill helst inte umågs med honom och hans flickvän ihop(aldrig gillat hans flickvän även innan de blev tillsammans). Men han är nu ett avslutat kapitel. Och han har även kommit tillbaka och vi är nu vänner tror jag :) Glad för det. Inge ro Då varligt att vara ovänner. Hellre vän med honom. Alltid gillat att umgås med honom.

Har börjat umgås med johan och har nu planer på att flytta från ön. Har sökt två jobb, ett i eskilstuna och ett i stockholm. Tror det var vid globen typ =) Och Johan vill bort med så han tycker vi ska bo ihop. Och inte mig emot. Menar mitt lokalsinne är inte det bästa, har min mamma och hennes vännina som bevis, haha. Tror även jag börjat gilla johan lite. Är lite kul för första gången jag umicks med honom, så pratade han om hur jag skulle ragga på en vän till honom som han trodde jag gillade. Fast som för mig är typ som en bror. Men han sen senare på kvällen själv raggade lite på mig, skulle lämna några i stan och sen komma och hämta honom för att köra honom hem. Han undrade då om han kunde få en puss när jag kom tillbaka. och det sa jag att han fick om han lovade att inte somna. Vilket han sen hade gjort när vi kom tillbaka. Och han sover som en stock när han somnat. Har jag märkt. Han gav mig sen senare tipset att man skulle sätta sig på hans mage och hoppa lite. Då vaknade han :P Haha. Fatta då att han är svår väckt. Men han är hur go som helst. Brukar köra honom hem från krogen. Och ibland med utterst sällan träffa honom på krogen. Fast han är ju några år äldre så han kommer ju in på krogen som heter munkkällaren. Vilket är den krogen jag gillar bäst. Men är ju tyvärr för ung. Inte bra. Det brukar han ha lite kul för med. Att jag inte kommer in där. Några vänner till hans pappa som var med och festade med honom undrade varför inte jag var med och festade med dem. Då var han ganska snabb med att säga att jag var för ung och inte kom in :(

Men det är bara ca 1år kvar sen kommer jag in där med :) Längtar kan jag säga. Men i höst så kommer nog kanske Marcus ner och spelar. Han sa att han skulle göra det för min skull :) Då kommer jag in på munken. Då skriver Marcus mig på gästlistan så kommer jag in, och pratar med vakterna. Han är världens snällaste och gulligaste artist iaf. Även funderat på att tatuera in hans autograf. Så betydelsefull är han. Världens finaste människa. Jaja det blev ganska långt och har ännu mer att skriva. Men tror jag ska lugna mig lite. Annars blir väl alla lite less på att läsa. Men kommentera gärna. Skulle vara kul med lite feedback :)

Malin.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Allt bra? Vad händer denna lördag kväll då?

2009-09-12 @ 16:52:27
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Sessan

Auuuw hjärtat mitt! Johan är det killen din? Låt dig aldrig gråta över någon som inte värd dina tårar! <3

2009-09-15 @ 13:32:22
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0