...

Var jättelänge sedan jag skrev nu. Men nu börjar allt skita sig igen. Har gjort de flera ggr sen sist men nu är de inge roligt alls. Har varit en kille jag gillat nu ett tag, han har flickvän och barn, men han trivs inte ihop med sin tjej och deras förhållande funkar inge vidare. Så han och jag har fått mer och mer kontakt, hörts flera ggr i veckan och setts på helgerna när vi varit ute och glidit, och ibland har vi tom åkt ihop för att jag druckit el han har druckit, och ibland har vi båda varit nyktra med. Men har inte synts utåt vad jag känner för honom och inte visat de när vi varit ute bland folk. Inte varit speciellt kärleksfulla när vi smsat heller.

Men nu i helgen så drack han fre-lör- sön. Och då började han skicka hjärtan, pussmunnar, skriva puss/kyss att han saknar mig, babe, älskling och massa sånt så blev jätte glad, pratade med honom halv fyra på natten med, och var hur härligt som helst att prata med honom sakna alla jätte mycket när jag inte var hemma, var i göteborg hos min bror och hälsa på. Men iaf, allt var så bra. Och igår åkte jag hem igen, och påväg mot båten så messa jag med honom och då skulle han köra flyttlass idag el imorgon till helsingborg, och då tyckte han tillslut att jag kunde ju haka på ju, så han skulle höra av sig senare så skulle vi prata om de.

Men när jag kom av båten skrev jag att jag var på ön igen, och fick till svar sen att han skulle till stan, så skrev att jag skulle in jag med såfort jag lämnat grejerna, då svarade han att han skulle höra av sig strax, så efter en timme hörde han av sig om att han var i stan och snart skulle hem. Men tyckte då att han kunde komma och säga hej, men han orkade inte träffa massa folk bara mig. Då sa jag de att jag kunde komma ner själv och möta honom, de svarade han inte på. Men några timmar skicka han att jag kunde komma ut till honom och hälsa för han hade fått ta ens jour, men hade ingen bensin så kunde inte åka ut, men sen skulle en jag känner till dit så skrev till killen att jag ev hade en att åka med, men då tyckte han att vi skulle skita i de för han gillade inte den killen.

Sen skrev han att de bråkat och vad de var. Och sen förklarade han att folk som umgicks med denne kunde dra åt helvete typ, och då frågade jag om jag då skulle göra de med eftersom han bodde hos min tjejkompis så träffade honom ganska regelbundet när jag var hos henne. De svarade han inte på, så när jag åkte hem så ringde jag honom, men hörde inte ett jota. Så han sa vi skulle messa, men då svarade han bara på ett mess jag skrivit som inte hade stor vikt i att svara på.

Sen idag skickade jag en pussmun och hjärta och fick pussmun tillbaka, sen var de bara tjafs igen. Och min tjejkompis visste om allt som hände igår då jag var hos henne och berättade vad han skrev, så idag berättade hon för killen som bor vid henne om vad den andre sagt om honom och då hörde han av sig till honom och sen bröt hela kalabaliken ut, och just nu är båda killarna sura på mig, den ena för att jag berättade för min kompis och att hon sen pratade vidare, och den andra för att jag inte hade velat att han skulle veta vad den andra sa om honom. Så de har varit smärre kaos idag och jag mår skit över allt. Saknar killen jag gillar sjukt mycket vill bara messa el ringa honom allra mest träffa honom men kommer inte ske för han är sjukt förbannad.. Så allt är kort och gott SKIT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0